Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 23 Μαΐου 2019

Η Υποψηφιότητα μου για Δημοτικός Σύμβουλος στην Ηλιούπολη


Ηλεκτρολόγος Μηχανικός με ειδίκευση στους υπολογιστές και τις τηλεπικοινωνίες, εργάζομαι σε Ελληνική εταιρεία που εξάγει υψηλή τεχνολογία σε όλο τον κόσμο. Ζω διαρκώς στην Ηλιούπολη και δεν θα έφευγα ποτέ. Πόσο μάλλον τώρα, που μαζί με τον Τάσο Ευσταθίου, μπορώ να έχω την δυνατότητα να κάνω την ζωή μου και την ζωή όλων μας ακόμα καλύτερη!
Τάσος Ευσταθίου

Σκέφτηκα ότι, αντί απλώς να κοιτάω και να γκρινιάζω για τα κακώς κείμενα, να κάνω κάτι για να διορθωθούν όλα αυτά που μας ταλαιπωρούν όλους. Οι πολλαπλές μου εμπειρίες από χώρες όπου οι πόλεις και οι πολίτες συνεργάζονται αρμονικά έχοντας δώσει λύσεις σε προβλήματα που στην Ελλάδα μας ταλαιπωρούν ακόμα, μου επιτρέπουν να είμαι αισιόδοξος ότι οι λύσεις είναι κοντά και θα δουλέψω για την εφαρμογή τους. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου